Jeg er litt skeptisk.   2 comments

Til den nye allergimedisinen min, som jeg begynte å ta i dag. Kanskje på tide, bare sånn for sikkerhetskyld. Grunnen til at jeg er litt skeptisk til er de vanligste bivirkningene: Hodepine (greit nok, men jeg håper jeg ikke får det), økt appetitt (nei takk, jeg trenger ikke mer apptitt siden jeg allerede har nok fra før av), nervøsitet (eh, ellers takk), søvnløsthet (jeg har en periode nå hvor jeg sover dårlig uansett, men jeg trenger all den søvnen jeg kan få) og tretthet (hvis man blir søvnløs om nettene så er kanskje ikke så rart at man blir trett. Med mindre man får tretthet og økt matlyst. Hmm). Siden tretthet var den av bivirkningene på den andre medisinen jeg brukte, som jeg da alltid fikk på det første brettet, så ender jeg sikkert opp med å få det nå også. Men med min flaks så ender jeg opp med søvnløshet, økt matlyst og hodepine.

Jeg er egentlig bare glad for at surring ikke er en bivirkning, siden jeg gjør det nok allerede. Mest fordi jeg har lagt notatarkene til en gruppeoppgave en eller annen plass på skolen som jeg ikke vet hvor. Forhåpentligvis så er de i skapet mitt, men jeg har mine tvil egentlig. Mest fordi jeg vet at jeg hadde dem i notatblokken min på skolen, men der er de selvføgelig ikke lengre. Det er veldig typisk siden jeg skulle sjekke noe på dem nå i ettermiddag. Jaja, hvis ikke jeg finner dem på skolen, så må jeg bare slå opp i den boken jeg brukte.

Posted 20. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

2 responses to “Jeg er litt skeptisk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ditt surrehue.. æ håper du finner de da. lurer på om ikke allergien er bedre enn alle de symptomene av den medisinen…

Legg igjen en kommentar

