Arg!   2 comments

Jeg har skriveproblemer på en gruppeoppgaven som skal leveres inn på torsdag. Og jeg skal skrive en av delene, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg faktisk skal skrive den. Det irriterer vette av meg. Spesielt siden de to andre på gruppa er ganske ferdige med sine deler.

Jeg skal skrive om hvorvidt skuespillet vi har lest er relevant for i dag. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive det, eller hvorfor det eventuelt et det. Eller jeg syns det fortsatt er det på en måte, men jeg kan ikke argumentere helt for det, jeg vet ikke hvilke eksempler jeg kan bruke,og ikke er jeg helt sikker på hva skuespillet egentlig handler om.  Er det rart jeg sliter?

Posted 18. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , ,

2 responses to “Arg!

Subscribe to comments with RSS.

  1. egentlig ikke…

  2. Duuu er bare slem fordi du tok feil æ hadde rett.

Legg igjen en kommentar

