Det ordner seg kanskje, ja.   2 comments

Jeg har fått meg deltidsjobb i dag, som lørdagshjelp på en barneutstyrsbutikk. Og skal ha opplæring allerede på torsdag, og jeg gruer meg.  Litt for at jeg må sii fra til noen i klassa at jeg glemte av at vi skulle gjøre klassifikasjon etter forelesningene på torsdag, og at jeg avtalte at jeg skulle komme på jobb kl 11. Da må jeg ogsi der at jeg skal hjem en langhelt i konfirmasjonen til lillebroren min (og skal bestille billettene nå i kveld). Men det er den akkurat den helga i måndedskiftetet april/mai, så da må det jo faktisk kanskje gå bra eller? (siden det er 1 mai på lørdag, jeg må si i fra iallefall).

Også gruer jeg med fordi jeg egentlig ikke er sikker på om jeg blir å klare jobben i det hele tatt. Også lurer jeg på hvordan det skal gå med skolearbeidet mitt sammen med jobbben, siden jeg heller blogger enn å skrive på LOB oppgaven. Eh, jeg begynne med den nå, også bestille billettene.

Ps: Også lurer jeg hvem som googler Ikkeborg istede for bare å lagre bloggen min. Er ikke det litt enklere og mer praktisk? Jeg setter veldig pris på besøk her, men vi kan vel være litt praktisk, ja?

Posted 13. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Det ordner seg kanskje, ja.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du klarer jobben, det er alltid skummelt med nye jobber. Alt går bra tilslutt!

Legg igjen en kommentar

