Sjokoladeansiktesmaskekveld.   Leave a comment

Det er fredag, lenge siden jeg har blogget og jeg har dårlig samvittighet for de skolebøkene som ligger i skapet på skolen som jeg egentlig burde ha jobbet med i helgen. Jeg skal innom på skolen i morgen ettermiddag en tur, mest for å hente det vaskepulveret og skyllemidedellet jeg kjøpte i formiddag. Det ligger nemlig i ene skapet mitt, siden vi skulle på nasjonalbiblioteket i formiddag.

Men egentlig har jeg bestemt meg for å ikke orke å gjøre noe i kveld. Og heller være flink på søndagen, og i neste uke. Det vil si etter mandagen, siden jeg og daysi skal på kino da. Så dermed sitter jeg her med ansiktsmaske som jeg kjøpte i dag for å prøve. Sjokoladeansiktsmaske. Virket helt grei så langt. Sånn rent bortsett fra at jeg lukter som sjokoladepudding, og det liker jeg egentlig ikke så veldig godt. Merkelig greier, fordi jeg liker heller ikke sjokoladeis så veldig godt, men jeg er veldig veldig glad i vanlig sjokolade. (Likevel tror jeg at du kan kjøpe den daysi).

Anyways, så var jeg på ett jobbintervju i formiddag før skolen begynte. På en barneutstyrbutikk, der alderen min hørtes passelig ut. Det hadde vært veldig bra å få den jobben, siden det er bare på lørdager og ferier. Bortsett fra det så har jeg drukket kaffe sammen med daysi, og skippet halve forelesningen, vært på nasjonalbiblioteket og egentlig ikke gjort noe spennende i det hele tatt. Bare sløvet siden jeg kom hjem, siden jeg er trett. Jeg merker at øynene mine begynne å dette sammen, så egentlig burde jeg vaske av masken nå.

Posted 9. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

Legg igjen en kommentar

