Lite påskeblogging.   2 comments

Jeg snakket med mamma for en times tid siden, og hun spurte hva jeg hadde gjort nå i påska. Og jeg bare øhhhh, egentlig ikke så mye. Vært hjemme, slappet av, sett masse filmer og litt på serier på dvd. Ikke lest så mye som jeg trodde jeg skulle, og heller ikke heklet så mye. Men det har være godt å bare slappe av egentlig.

Torsdag var jeg ute å gikk i nesten en times, mens de siste tre dagene så har jeg og daysi vært ute i timesvis. Vi har drukket kaffe, pratet tull og lange turer og tatt bilder. Vi har til og med vært i Vigelandsparken to ganger. Det har egentlig være morro. Daffet, tatt masse bilder der, og bare nyt påskefri.

Så egentlig så er det ikke så mye å rappotere om nå. Tror jeg da. Så dermed blir det ikke noen ps’er denne gangen.

Posted 4. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Lite påskeblogging.

Subscribe to comments with RSS.

  1. vi flinke som masse turer går!

Legg igjen en kommentar

