Oslopåske   2 comments

Masse avslapping så langt, og masse dårlig samvittighet fordi jeg ikke har gått mer turer. Og til tross for at jeg gikk fra Majorstua via Hio og ned til jobben til daysi i går. Skal ned å plage henne snart, og har tenkt å gjøre det samme. Bortsett fra at jeg har tenkt å skippe turen innom skolen.

Men fra i morgen skal jeg gå litt flere turer her i nærområdet. Det skal visst være en eller annen park her i omårdet, så den har jeg tenkt å finne. Ellers skal jeg gå litt turer via Vindereren og har tenkt å finne meg noen rundturer den veien som er på en plasselig runde (mellom 40 og 60 min). Jeg har allerede funnet en, men det ser ut det skal være en til på tilnærmet samme plass. Må prøve å gå meg en tur og se hvor jeg havner hen.

Så langt i dag har vært sløve dag. Våknet litt før kl 9, leste litt i ‘Per Gynt’, sto opp og dusjet. Ordnet frokost, kaffe og masse vann, og så de 2 første episodene av ‘Ghost whisperer’ mens jeg spiste frokost. I kveld har jeg planer om å se (opptil flere) episoder av »Sons of anarchy’ mens jeg drikker masse te. Gleder meg allerede til det. Fram til jeg orker å gjøre noe, så skal sitte her litt til. Hvor lenge det blir er litt avhengig av om jeg orker å hente ladderen til pcen eller ikke. Sitter på balkongrommet og koser meg, eh slapper av tror jeg vi heller sier.

Posted 30. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Oslopåske

Subscribe to comments with RSS.

  1. Og i morgen ska vi handle fornuftige ting og jeg tar offisielt påskeferie!

Legg igjen en kommentar

