Påskeferie.   4 comments

Påskeferien for meg skal tilbringes nede i hovedbyen. Flybiletten hjem ble for dyr, så dermed blir jeg værende her. Men jeg har planene klare: masse turer, masse film og serie seing, masse boklesning (ikke krim, men Ibsen og Shakespeare), plage daysi på jobb, parkhopping og kafebesøk. Kanskje, hvis jeg har råd til det.

Anyways (for å sitere en i klassen) så blir det godt med ferie. Jeg har vært så slapp de to siste ukene at blir godt nå å bare slappe av. Når jeg tenker meg om så skal jeg faktisk også skrive noen åpne søknader, og prøve å skaffe meg deltidsjobb. Eller bare sommerjobb. Vi får se hva som skjer egentlig. Jeg var innom en tur hos daysi i dag og slappet av og spiste brødskrive. Og endte opp med å slenge inn en søkand på lørdagshjelp på Fretex. Det kan sikkert bli bra. Håper man.

Ellers så har det egentlig ikke skjedd noe særlig nytt. Alt går i sin vante gang nå. Bortsett fra en i klassen min begynte å snakke om at han skulle speleise meg med en snekker-venn. Men jeg håper han for guds skyld bare spøker. Fordi det var nemlig det vi gjorde like før iallefall. Bortsett fra dette har jeg egentlig bestemt meg for å bruke brillene mer, og for å skaffe meg nye. Noen som faktisk kanskje er litt finere enn de jeg har nå. Som jeg faktisk har hatt i 10 år nå.

Ps: Noen har søkt på Charlie Hunnam og fått fram bloggen min. Sikkert fordi jeg har nevnt han noen ganger. Flinke, heite mannen jo. Jeg føler meg forresten litt dum, fordi jeg forhåndsbestilte Sons of anarchy i november, og fikk den i slutten av februar. Og har foreløpig bare sett 4 av 13 episoder. Men resten skal sees nå i påska, det inngår i planene mine.

Ps2: Er det noen fra nord-norge som bruker ordet kakeskiver om brødskiver? Fordi ei fra klassen er fra nord-norge og bruker det, og påstar at vi faktisk gjør det alle sammen. Og bare tenkter wtf? Så er det noen som gjør det?

Posted 26. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Påskeferie.

Subscribe to comments with RSS.

  1. JAAAA TIL DATE!

    Fri dager e bare elsk, og æ skal nyte mine fridager til det fulle! Bare håpe sola holde sæ her så man kan bli litt brun i kinnan 🙂

    Kosa deg masse snupsa!

  2. Hæ spleise date? hvorfor ikke du fortalt mæ det, e d han spleiseren æ tror det e? ikke samme fyr fra kino vel? om det han æ tror som vil spleise..

Legg igjen en kommentar

