Nerdesøndag. Igjen.   2 comments

Siden jeg har vært slapp hele uken etter skoletid har jeg egentlig ikke orket å gjøre så veldig mye skolearbeid. Noe som straffer seg siden jeg ender opp med å bruke søndagen min, igjen, på å ta igjen det tapte. Vi har heldigvis ikke hatt så mye pensum denne uka, pga den tverrfaglige oppgaven vår.

Så nå har jeg lest alt i litteratur og bruker for denne uka, og skal snart lese klassifikasjon og gjøre UDK oppgaver. I morgen starter vi ikke før kl 12.30, så da får jeg lest det vi skal gå gjennom i forelesning før den begynner. Og enten før eller etter forelesning må jeg lese katalogisering (både det fra forrige forelesning samt til torsdagen, siden jeg har glemt å lese det som vi gjennomgikk forrige gang. I tillegg skal jeg gjøre oppgaver som skal inn på tirsdagen). Egentlig må jeg gjøre deler av dette hjemme siden jeg har noen bøkene her hjemme og jeg ikke orker å dra de med meg på skolen i morgen.

Egentlig så ble jeg litt glad når jeg sto opp, mest fordi det regnet. Og jeg liker at det regner. Iallefall når det er så mildt at det ikke blir masse glatt og is av det. Jeg føler meg litt merkelig av den grunnen egentlig.

Posted 21. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , ,

2 responses to “Nerdesøndag. Igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Din NERD!!!!

    men flinke du, det regna ikke her, men snødde sludd… men nu sol masse er..

Legg igjen en kommentar

