Jeg føler meg surrete.   2 comments

Fordi bøkene faktisk var i ene skapet mitt på skolen. Og det bekreftet det jeg kom på i går kveld. Nemlig det at jeg egentlig skulle ta med bøkene hjem på fredagen. Men problemet var at på fredagen så hadde jeg glemt av hvorfor jeg skulle i skapet, så jeg orket ikke gå innom det da. Og siden jeg bare har hatt disse bøkene her hjemme så er det kanskje ikke så rart at jeg får full panikk når de plutselig ikke er det lengre.

Ellers så sitter jeg her med vondt i hodet og orker ikke gjøre noe skolearbeid i dag, selv om jeg sikkert burde ha gjort det. Men siden hodepinen ikke går bort så tenker jeg at det er ikke noe vits i gjøre noe nå i kveld. Jeg får heller gjøre litt mer en annen dag.

Ps: Har noen en anelse om hvorfor Lånekassen skulle ha foretatt et vedtak om en student, som enda kan ta opp lån i 2,5 skoleår til? Fordi det har visst de gjort med meg og jeg vet ikke hva det gjelder, spesielt siden de ikke har gjort det før og jeg til slutt har bestått alt av eksamener og slikt, og jeg egentlig er litt redd for at de betyr at de har funnet ut at jeg ikke vil få studiestøtte de neste to årene. Noe som vil bety at jeg må få meg jobb etter 3 juni. Og siden jeg har glemt minID kodene mine hjemme så får jeg ikke logget meg inn på nettet for å sjekke, så dermed må jeg vente litt til før jeg får brevet i posten.

Posted 15. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Jeg føler meg surrete.

Subscribe to comments with RSS.

  1. bra at bøkene var der du tenkte de var, du e nu litt surrete av og til..

    og dumme hodepinen din som banker på!

    • Japp. Men nu må æ bare å huske å sjekke skapet mitt etter noen klassifikasjonsark som ikke er noen plassa her hjemme og som æ vet at æ har kopi av. Ergo de må være med UDK-permen i skapet.

      Og dumme menssmertan i dag.

Legg igjen en kommentar

