Seriøst altså!   4 comments

Takk og lov for at mobilene til daysi og meg lot oss få snakke sammen litte granne, ellers hadde jeg sikkert bare blitt helt tullete. Bare fordi jeg ikke finner den skoleboken og kompendiet jeg skal lese i til i morgen her hjemme. Ikke i sekken og ikke i bokhylla med resten av skolebøkene (bortsett fra katalogiseringsreglene og normarc, men det er fordi de er for store for bokhylla og må stå på den øverste hylla sammen med permene). Ergo de må være i skapet mitt på skolen. Fordi jeg har som regel sekken alltid igjen på skolen og når jeg drar i mellom, så jeg ville ha merket om de datt ut eller de ble tatt ut (selv om ikke skjønner hvorfor noe vil stjele bøkene som er understreket i når de ikke har faget en gang).

Jeg føler at jeg bare roter for tiden. Litt fordi jeg hadde tatt klassifikasjonskompendiet med meg hjem etter forelesningen på tirsdag uten at jeg da hadde tenkt noe særlig på det. Så da jeg skulle ta noen bøker fra skapet på onsdagen så fikk jeg nesten helt panikk fordi jeg ikke fant i skapet når det er der det bruker å stå. Men nå vet jeg at jeg har det her hjemme. Så da må det være omvendt med boka og kompendiet til teksthistoriske linjer. Ellers så sliter jeg veldig siden jeg da mest sannsynlig må kjøpe nytt.

Men når jeg tenker litt mer på det så hadde jeg bare katalogiseringsbøkene (bortsett fra kompendiene der) med meg hjem på torsdagen. Ergo det andre må være på skolen.  Også er ryggen, spesielt korsryggen, vond i dag så jeg føler litt ekstra synd på meg selv.

Posted 14. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Seriøst altså!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja de er helt sikkert på skolen håper vi!

    • Når æ tenker meg litt mer om så tror æ at æ hadde plana om ta de med hjem på fredagen. Men siden æ ikke har gjort det så æ nok glemt det da også.

  2. Dakar vimsa 🙂 Litt sånn som dæ æ, vimse litt her å der 🙂

Legg igjen en kommentar

