Kvikk lunsj forbud.   4 comments

Jeg trenger seriøst et kvikk lunsj forbud. For det er jeg seriøst hekta på nå, og det burde jeg ikke være. Både øknomisk (aaaalt for dyrt i lengden) og helsemessig (kommer sikkert til å gå opp 40 tonn bare pga sjokoladen) sett. Bring on the appelsins. Like godt og mye sunnere. Nemlig. Jeg skal skjerpe meg så snart jeg får lånet. Da skal jeg handle inn appelsiner og kiwi. Mest fordi jeg tror jeg er på tur til å bli forkjøla og dermed trenger jeg c-vitamin. Men egentlig så jeg bare lyst på det, likevel så er det greit med en unnskylding for å faktisk kjøpe det.

Ellers så har vi begynt på en tverrfaglig gruppeoppgave på skolen. Jeg er på gruppe med 4 andre hvor av jeg har jobbet med 3 av dem før. Han ene er ny i klassen og virker grei. Selv om jeg ikke er så flink til å snakke med han utenom gruppearbeidet enda. Men det kommer nok. Egentlig så burde jeg se litt mer på oppgaven.  Det kommer nok ikke til å skje i kveld. *Hostkremt* Vi skal jobbe sammen med den i morgen, også skal jeg se mer på den alene på fredags formiddagen siden vi mest sannsynlig ikke kommer til å møtes da.

Nå er det tid for litt avslapping. Mest sannsynlig hekling og radio, og kanskje en episode av Sons Of Anarchy senere. Med mindre jeg bare ni-ser på det på fredags kvelden istedet.

Ps: Jeg kommer på at jeg glemt å si at jeg tror du har litt rett angåend kinoturen på søndagen. Fordi jeg ble spurt i går om hva jeg syntes om kompisen hans. Og jeg bare eeeh, han virket grei nok. 😀

Posted 10. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , ,

4 responses to “Kvikk lunsj forbud.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahaha til Ps kommentaren 😉

    Og ja æ trenger også kvikk lunsj forbud.. og tante påvirknings forbud… vel kjøpte meg en i stede for to brus som hun sa jeg kunne… litt flink er jeg da?

  2. Duuu, kjærleik på gang eller?????

    Og FYYYYY til kvikk lunsj! 20 push ups for hver kvikk lunsj du kjøpe, starting now!!

    • Æ trenger ikke å ta push ups før over helga, selv om æ har spist 2 kvikk lunsj i dag. Men så har æ gått fra Mjorstua til sentrum og opp igjen. Gjett kæm som er litt sliten?

      Og det er ikke noe kjærleik på gang på meg. Som æ vet om. Men så har daysi fått meg på dumme tanka igjen.

Legg igjen en kommentar

