Søkeord   4 comments

Haha, jeg sitter her å ser på hva folk har søkt på når de får opp bloggen min. Akkurat nå er det er 20 roser betyr og hvitløksånde. Så det ser nesten ut som står at 20 roser betyr hvitløksånde. Oh yeah. Hahahaha. Deilig ikke sant?

Fysj, litt dårlig morgenhumor på meg i dag. Ingen forelesninger i dag så det betyr at jeg skal bare sitte å lese. Må bare lage meg frokost først. Så skal jeg sitte litt her hjemme å lese før jeg stikker på biblioteket. Etter det skal jeg innom daysi. Hvis hun bestemmer seg for å ta mobilen eller svare på smser. Take the hint og svar! (Ellers så blir æ hvertfall morsk neste gang æ ser det).

Nok usakligheter på bloggen. Nå er det frokost. Snart. 😀

Posted 4. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Søkeord

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh yeah. Det e æ som søke, hehehe. Neida. Skjønne mæ faktisk ikke helt på de søkene bestandig.

    Men har oppdaga at noen stalke mæ da, noen som hver dag google bare navnet mitt og kommer inn på bloggen. Fryktelig nysgjerrig på kæm det e. Enten noen som e veldig lat og ikke lagre adressa, eller noen som stalke mæ. Satse på sistnevnte 😉

    • Det var det æ visste. 😀 Egentlig så har æ hatt enda merkeligare søkeord, men bare glemt å blogga om det.

      Det er litt ekkelt med stalker, men det er likevel kulare enn bare noen som er lat.

  2. Hadde ingen søker ord i dag, men jeg vet at jeg har hatt tidligere. f.eks riga har vært mye av… trøtt..

    • Det har du sikkert hatt. Æ vet æ har hatt masse teite søkeord som har gjort sånn at bloggen min har kommet opp. Merklig så husker æ dem ikke.

      Men du hvile må. Og snart blir det roligare hos dokker.

Legg igjen en kommentar

