Lang dag.   2 comments

Jeg har hatt en lang dag. Men den har egentlig bare være bra og ikke slitsom i det hele tatt. Jeg var på skolen fra litt før kl 10 og fram til 14.15. Var innom en snart tur på en matbutikk før jeg stakk opp til daysi. Der slappet jeg av, drakk kaffe og bare sunne ting mens jeg ble tvunget til å spille kinasjakk. Merkelig nok endte daysi opp med å spille med seg selv mens jeg satt og koset med hundene. Mohahahaha. 😀 I don’t like kinasjakk!

Etter dette stakk vi på kino for å se alle mine kjære, eller lovely bones som den heter på engelsk. Brae filmen med masse flinke skuespillere, bra musikk og bra klipping. Den anbefales virkelig, det som er bra, og ekkelt, med filmen er at den omhandler et tema som faktisk skjer. Uheldigvis, derfor var den også triste filmen.

Da filmen var ferdig var det å gå sammen med daysi til trikkeholdeplassen, sitte på den noen få stopp. Finne ut hva som gikk først resten av veien, buss eller t-bane. Som i dag var t-banen, selv om den da tilsynelatene skal begynne å ha buss for t-bane på deler av strekningen fra i dag. Og det så ut som det gjaldt fram til stoppet mitt også. Tydeligvis ikke, men vi får se hva som skjer etter hvert.

Så nå sitter jeg og spiser polarbrød, drikker vann og blåfruktte med honning oppi. Noe som egentlig var en feil siden jeg aldri bruker honning oppi denne teen. Men akkurat nå var det kjempegodt med sterkt søt te. Kanskje jeg var britisk eller irsk i et forrige liv en gang?

Posted 1. mars 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , , , , ,

2 responses to “Lang dag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den filmen er skikkelig bra, skummelt bra! og det var litt kjipt å måtte gå hjem alene, er blitt så vant med at noen alltid er med hjem… uten at det høres suspekt ut..

Legg igjen en kommentar

