Dårlig internettforbindelse.   2 comments

Jeg fikk plutselig dårlig internettforbindelse på rommet mitt på torsdags kvelden, og slik har det holdt seg. Det er egentlig veldig irriterende å ikke kunne bruke internett på rommet mitt. Det er ikke slik at jeg ikke får forbindelse i det hele tatt jeg må bare flytte meg på et annet rom. Egentlig så er det helt greit å sitte her også. Nærmere vannkokeren og kjøleskapet, men mye mer upraktisk siden jeg da vil være nødt til å flytte meg hver gang jeg skal sjekke den minste ting på internet. Mest irriterende er det å ikke kunne sitte på rommet å sjekke fronter (+ bloggen, facebook osv. Men det trenger vi ikke snakke så høyt om egentlig). Jeg håper virkelig det ordner seg snart.

Posted 28. februar 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Dårlig internettforbindelse.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den er vel like ustabil som humøret til enhver jente i sitt måntlige…

Legg igjen en kommentar

