Litt oppdateringen.   4 comments

Jeg driver bare med rykk og napp blogging nå. Det er til tross for at jeg faktisk har lyst til å blogg, men jeg glemmer det jeg tenker å blogge om like fort som jeg kommer på dem. Mest fordi jeg kommer på dem på de mest upraktiske tidspunkene.

Uansett; jeg og daysi var på Ikea på torsdagen etter forelesning og jobb. Slappet lenge i kantinen der, noe som egentlig var godt. Jeg fikk kjøpt sengteppe, to überkule rosa flodhester (som passer perfekt på senga på det lilla sengteppet), en hvit kurv til å ha ladderen til mobilen, den til mp3spilleren og div usb kabler i. Slike skal jeg faktisk kjøpe flere av til å ha andre småting i. Pene og veldig praktiske. Ellers fikk jeg kjøpte noen småting til kleskapet mitt, noen barnekleshengere (til alle skjerfene mine) og en rosa «hylle»ting med rom i slik at man kan legge ting der i. Plutselig ble det mye ryddigere her på rommet mitt.  2 blåe suppeskåler fikk jeg også kjøpt meg. Men om jeg bruker dem til suppeskåler eller frukt- (eller godte)skåler er jeg faktisk ikke helt sikker på enda.

Ellers så driver jeg enda å teste ut hvordan jeg best kommer meg til skolen om morgenen, og da spesielt de dagane vi begynner 8.30. Buss og mest sannsynlig trikk, alt etter hvor bussen faktisk bestemmer seg for at den skal gå. Så vi får se hvordan det går til. Borsett fra det så trives jeg, bortsett fra at daysi klarer å få meg til å tenke på småekle ting slik at jeg ender med å sove med lyset på. Fantasisk.

Ps: Jeg fikk ordnet kontoen min på play. Etter at jeg oppdaget at kortet mitt går i mars og ikke desember. *Flaaaaaaaaut*

Ps2: Måtte ordne praksisrapporten min på nytt, ikke så mye bare noen småting. Så nå håper jeg at alt er i orden. På mandagen fikk jeg tilbake databaseteoriarbeidskrav der det sto PERFEKT på. Oh yeah. Og dessuten kommer jeg på at jeg har glemt å fortelle det til daysi før jeg skrev det her. Videre tror jeg det er onsdag i dag, bare fordi vi hadde klassifikasjon i formiddag og i hele høst hadde vi det på onsdager. *sukk*

Posted 23. februar 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Litt oppdateringen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Congrats med nytt stæsj, og ikke minst at du fikk ordna med play. Æ krangle fortsatt med paypal og vurdere sterkt å dumpe dem! Leeei!Men de e jo på en måte kjekk å ha så får vel bare krangle videre

  2. hahaha… sover enda med lyset på gitt… ska ikke fortelle deg noen spøkelsehistorier mer eller la deg få se haunted….

    • Duuuuu er bare slæm nu. Og dessuten så er det merkelig siden æ aldri brukte å sove med lyset på da æ var lita. Men æ skal begynne å se ghost whisperer, det blir bra. Håper æ.

Legg igjen en kommentar

