Merkelig humør.   6 comments

Jeg ble plutselig i merkelig depressivt pms humør. Akkurat slik jeg bruker å være noen ganger like før mensen, og til tross for at jeg er ferdig med mensen i dag. Kanskje det har noe med at jeg er trett og kanskje litt ubevisst sliten. Og litt irriert. Mest fordi det er noe feil med Play, slik at de ikke vil veritifsere det nye bankkortet mitt og jeg ikke vet hva som er galt. Jeg har heller ikke noe særlig lyst til å ringe dem heller tiltross for de oppgir et telefonnr for kunder i utlandet. Alt jeg tenker er: sviiiiiindyrt! For det er jeg brennsikker på at det å ringe dem. Og kontoen min er supsendert til det med kortet er fikset. Og jeg kjenner meg helt fortvilet.

I tillegg har jeg generelt lite penger nå, selv om stipendet kom på fredagen. Men så har jeg kjøpt skolebøker, morgenkåpe, betalt mobilregning og kjøpt mat + div småting som til sammen har blitt svindyrt. Noe som minner meg om at jeg må få meg deltidsjobb snart. Jeg snakke med støttekontaktfolk på fredagen? I think so.

Men nå skal jeg legge meg, skal tidlig på skolen i morgen og gjøre katalogisering og klassifikasjonsoppgaver før forelesning. Så skal jeg og daysi på Ikea slik at jeg får handlet noen småting. Og blakket meg enda mer. Så jeg håper jeg føler meg bedre da. Det gjør jeg helt sikkert.

Ps; er det noen som har smarte tips til hva man kan skrive i åpne søknader til rene barnekles og utstyrs forretninger? Fordi jeg tenkte jeg skulle sende ut noen søkander, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Hadde planlagt å skrive i helga hvis jeg får til da.

Posted 17. februar 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Merkelig humør.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Har samme problemet med pay pal og mitt nye kort! Får ikke verifiseringskoden fra banken som æ treng for å få godkjent kortet.. Helvettes dritt! Og har noe inne på ebay som vente på å betales nettopp via pay-pal som æ ikke får betalt! ARG!!!!

    Ingen tips, vil vel tru ala det samme som i andre søknader.. Og skriv at du har intresse for blabla klær el utstyr,,

    • Arg sier æ bare. Æ må prøve å ordne det, sons of anarchy sendes ut fra mandagen av og nu tror æ ikke at æ blir å få den selv om æ forhåndsbestilte i november.

      Og æ skal prøve å fine på noe smart.

  2. Endelig hjemme etter ikea turen. ble jo litt ting på deg og pai på meg. paien er god ;P
    også deilig å komme hjem til et stille hus.. koser meg med blåbærpai og kaffe nå, den gode kaffen du kjøpte til meg her om dagen.
    Duste play som ska gjøre alt vanskelig, deng de fortjener. og åpen søknad kan jeg hjelpe deg med om du hjelper meg på lørdagen 😉

  3. Fikk du fiksa?
    Æ krangle enda med dem, de skjønne rett å slett ikke problemet selv om æ no har rett å slett stava det ut, stava det så rett ut at tom en 2 åring skjønne problemet.

    Men fikk betalt da, måtte overføre til eksn sin konto og bruke hannes pay-pal konto. Og det irritere enda mere siden æ ikke like å måtte være avhengig av han liksom.. Blæh 🙂

    • Dumme dumme folkan. Håper du får fiksa ditt problem snart.

      Men æ fikk ordna mitt problem. Så fort æ oppdaga at kortet mitt går ut i mars og ikke desember som æ trodde. Men sendte to maila til play. Den første gangen mens æ trodde at alt var rett, og den andre på fredagen etter at æ oppdaga at det var feil. Og det gikk rundt en time så fikk æ ordna det. Nå er alt i orden. Heldigvis for meg.

Legg igjen en kommentar

