Ca ferdigflyttet.   6 comments

Jeg fikk levert inn rapporten og flyttet i går. Jeg har fått nesten alt i orden, selv om jeg enda har ting hos daysi og tanta hennes og jeg fortsatt mangler noen småting. Tingene blir stortsett hentet i dag. Eller iallefall så mye jeg får med. Blir det noe igjen får jeg bare ekstra mulighet for å plage daysi. Moahahaha. Småtingene blir tatt etterhvert. Også må jeg rydde litt mer her. Dvs få flyttet koffertene mine en annen plass, og kanskje finne plass til alle de tingene som jeg ikke er helt sikker på hvor skal enda.

Ellers så våknet jeg litt over kl 7 dag, og har enda ikke vært i dusjen eller noe. Og det til tross for at jeg fikk mensen i går. Som jeg selvføgelig vil dele mest mulig med andre. Selv om jeg i morgen kommer til å gå rett fra sengen til dusjen. Uansett. Men jeg har fått lest en del i bok jeg begynte på i går kveld, spist frokost, sett en episode av Northeren Exposure, og har funnet ut at Rob Morrow egentlig er mye heitere nå enn det han var i 1990.  Men nå skal jeg gå ned å vaske raskt opp etter frokosten min og så dusje og kle på meg. Også skal jeg sjekke bussrutene og dra bortover til daysi.

God lørdag til alle sammen.

Posted 13. februar 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Ca ferdigflyttet.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Akkurat ja, hehe 🙂 Bra du kommer dæ på plass!

    Goooood helg 🙂

  2. Det er rart, men samtidig godt om du skjønner ka æ mener.

  3. Også e d blitt så koselig her etter at hylla kom opp og det ekte munch kopien bilde kom på plass. føles nesten som et nytt eget hjem. er jo så å si aldri i stua. koseligere her, selv om det er koselig i stua også.

Legg igjen en kommentar

