Rapportskriving som fungerer ikke?   4 comments

Rapportskrivingen min suger max. Jeg er på halvveis på side 2, og må være en eller annen plass på siden 5 for å være ferdig. Og det må skje en eller annen gang innen fredags formiddag siden den må leveres da. Det er litt vanskelig, siden jeg ikke klarer det så mye. Men jeg skal sitte på skolen og skrive før forelesningen i morgen. Så da kommer det kanskje masse.

Bortsett fra det så har jeg såvidt begynt å ordne meg på det rommet jeg skal flytte til. Var innom på søndagen og plasserte noen småting og hentet nøkler. Og i morgen skal innom med dyne og puter, og noen nye sengklær osv. Og kanskje noen fler bøker, hvis jeg får de med meg.

Ellers så skjer det ikke noe særlig spesielt. Bortsett fra at det kanskje kommer noen fler innlegg snart. Kanskje til helga hvis jeg klarer det.

Posted 9. februar 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Rapportskriving som fungerer ikke?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du får blogge mer når alt er på plass og rapportskrivingen er unnagjort 😉

  2. Ikke tenk så meget på bloggen, den forsvinn ikke og vi forsvinn ikke. Konsentrer dæ om rapportskriving!

    • Æ tenker bare på bloggen i mellom. Egentlig litt for ofte i perioda. Men er snart ferdig med rapporten. Hvis æ bare klare å skrive ferdig i mårra. Ellers så sliter æ.

Legg igjen en kommentar

