Bare et lite innlegg   10 comments

Bare en lite bloggstopp, siden jeg ikke klare å blogge noe. Selv om jeg egentlig vil det. Skal skrive ett lengre innlegg snart, i morgen eller over helga en gang.
Kos dere i helga alle sammen.

Posted 30. januar 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with ,

10 responses to “Bare et lite innlegg

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmpf… æ som har sjekka hverdag for å se om du hadde blogga! ville bare vite ka du ha gjort i det siste. siden vi ikke har snakka så mye sammen.

    • Ja, æ vet det. Det er derfor æ føle meg slæm. 😦 Men det har ikke passa helt at æ har ringt deg, også har vi jo ikke vært på msn samtidig heller i det siste.

  2. Ta den tiden du treng, finn inspirasjon! 🙂

  3. det har smittet litt, bloggstoppen, jeg tror ikke det varer så lenge 🙂
    Ha det fint du og!!

  4. kanskje vi skal lage sånn der «dokumenter dagen din hvert time en hel dag-innlegg»?
    Eller blir det avansert…? Da må man jo planlegge å gjøre noe også. Sukk…

  5. mm…jeg har prøvd et par dager,men kommer liksom aldri lenger enn til å ta bilde om morgenen akkurat når jeg står opp og tar på tøflene…HAHA…så det blir så dårlig innlegg hvis det er alt jeg gjør i løpet av dagen 😀

Legg igjen en kommentar

