Problemet med praksis.   8 comments

Jeg har ett problem med praksisen, og det er ikke rapporten. Eller jo litt den også. Siden jeg ikke enda har kommet helt i gang med den. Men må bare spørre noen om hjelp til den, siden vi skal ha noen punkter med som jeg ikke vet hva jeg skal skrive på.

Neida, problemet er at jeg vil slutte og studere og begynne å jobbe på heltid, fast. Jeg kjenner at jeg har ikke noe lyst til å dra nedover i februar for å sette meg på skolebenken igjen. Iallefall ikke i 2,5 år til. Jeg vil bare jobbe nå. Hjemmeeksamen før jul fikk jeg D på, det er greit nok det egentlig. Jeg hadde jo på følelsen av at jeg ikke kom til å stryke på den, så da bør jeg vel være fornøyd med det. Merkelig nok så jeg ikke det. Skoleeksamen har vi ikke fått resulatet på enda, og jeg gruer meg til det. Fordi jeg tenker at når jeg fikk D på hjemmeksamen, så kommer jeg iallefall til å stryke på den andre.

Itillegg har jeg fått semesterkortet i posten. Det som brukes med studentbeviset, og som «bevsiser» at vi har betalt semesteravgift og godkjent studieplanen (som tydeligvis må godkjennes en gang i halvåret, når semesteravgiften betales). På den står det bare det ene faget vi skal ha (litteratur og bruker), noe som er litt merkelig siden vi skal ha to «hovedfag». Og inne på studentweb, står det foregår «opptak» på det andre faget. Og dumme meg som tror at dette tydeligvis går automatisk siden man allerede er kommet inn på hele året.  Dessuten når jeg tenker meg om må jeg sende en mail til til en eller annen på skolen, siden jeg enda ikke har fått svar på den jeg skrev i forrige uke. Bare det at jeg ikke vet hvem jeg skal sende den til i såfall, siden jeg egentlig bare lurer på om man «automatisk» blir opptatt på det andre faget når består den eksamen før høsthalvåret.  Åkei, tid for å skrive mail igjen, og håpe at den blir videre sendt.

Posted 19. januar 2010 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Problemet med praksis.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmm jobbe,som i å jobbe i biblioteket i harstad? eller hvilken som helst jobb?
    du kommer ikke til å stryke på den siste eksamen, fordi æ sier det. og du bør komme ned i feb! Så d så!

    • Jobbe i som en eller annen jobb. Aller helst ikke hjemme. 😉 Men uansett så hørte noen på deg fordi æ strøyk ikke, men fikk C. Også kommer æ ned i februar, og så blir æ hvertfall 99% sikkert å fullføre bachelor. Den ene prostenten er hvis æ kanskje får en bra jobb på en tidspunkt som passe bra å slutte på.

  2. Du burde iallefall fullføre første året! Trives du ikke der nede siden du vil bli her oppe?? Også når æ endelig skal flytte ned, makan altså 😉

    • Æ blir iallefall å fullføre første året. Det skal æ. Men æ bare kjenner behovet mitt for å jobbe fulltid sånn skikkelig mye. Men siden æ tviler på at æ får sånn jobb med det først, så blir det fullføring av hele studiet.

      Også trives æ der nede. Men æ flytter kanskje nordover om 2,5 år. Hvis æ må det får å få meg jobb.

  3. kanskje du bør ringe i stedet for maile, hvis de ikke svarer liksom?

  4. herlighet så t r e g jeg er til å kommentere da skjønner jeg, trodde du akkurat hadde skrevet innlegget jeg 😆
    Men supert at alt var bra da!

Legg igjen en kommentar

