Jeg er sliten.   8 comments

Jeg er stortsett helt gåen hver dag når jeg kommer hjem fra biblioteket. Mest fordi jeg stortsett har stått i skranken hele dagen mens jeg har vært der, og det er tungt. I dag har jeg vært med på en tur med bokbussen, så i dag er jeg bare trett og har en smule vondt i hodet. Ikke bra, selv om det ble bedre etter jeg sov ca 1 time på sofaen, selv om jeg nå lurer på om jeg får til å sove i natt.

I begynnelsen av forrige uke så hadde jeg mine tvil om jeg hadde valgt rett likevel, men jeg tror det. Iallefall når jeg får hjelpe til i skranken, og jeg får til alle de grunnleggende tingene der. Selv om bibliotekarene som jobber her bare har 2 timers skrankevakt hver dag, og resten av tiden så bruker de på å gjøre andre biblioteksting.  I morgen skal jeg tydeligvis få hjelpe med å katalogisere, iallefall se på.  Haha. Eller jeg vet ikke hvor mye jeg får gjøre selv da. Også har jeg en praksisrapport jeg ikke har begynt på, men som jeg må begynne å se på i helga. Iallefall hvis jeg skal få den gjort. *sukk*Jeg har så lite lyst til å gjøre den, siden jeg ikke helt vet hvordan den skal skrives. Og så kan jeg ikke helt spørre om hjelp før jeg har sett litt mer på det. Problematisk.

Posted 14. januar 2010 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Jeg er sliten.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehehe, trur du har gjort rett valg. Iallefall etter som æ har lest tidligere! Lykke til med rapport skriving i helga 🙂

    • Ja, æ håper virkelig det. Selv om æ roter litt til innimellom, og æ tror folk kanskje blir litt oppgitt.

      Og takk, æ tror æ trenger den lykke til’en. 😀

  2. arbeidslivet ska være slitsomt har jeg intrykk av.. ræva mi har konstant smerter.. ikke bra.. hodepine hverdag etterjobb.. selv om jeg spiser og drikker.. i dag gikk brannalarmen og den lyden tok knekken av hodet mitt for dagen.. 😦

    • Æ har smerta ganske langt opp på ene låret. Og masse menssmerta og masse blod. Tid for skikkelig koselige detalja.

      Dumme brannalarmen på dumme jobben din. 😦

  3. Går du på bibliotekarhøyskolen? Det vurderte jeg…elsker bøker og mamma er bibliotekar!

    Sv: Telenor er jo de største og mest kjente, så jeg går ut i fra de har ok linje…men det er det som har skjedd med Tele2 et par ganger også, at internet plutselig faller ut en kveld, det er ganske irriterende…

    • Ja, gjør nok det. Fant ut det passer best (iallefall så langt), siden æ er glad i bøker. Og kanskje litt for at det tilfeldigvis også passe med den andre BA-graden min. 😉

  4. brannalarmen trenger deng…

Legg igjen en kommentar

