Bilder.   6 comments

Jeg lovet daysi at jeg skulle legge ut noen bilder som jeg hadde tatt med mitt speilreflekskamera, mens jeg lurer på om hvordan jeg skal skrive om den jævle dagen min i går. Hele dagen var ikke så veldig jævlig, men bilen ble syk og dermed ble hele dagen min ødelagt, så jeg er usikker enda på hvor mye jeg skal forbanne Naf. De har bare ett nummer (i hele forbanna landet) hvis man trenger hjelp til noe, og pga at man trenger hjelp med bilene i kulda så er alle linjene endte opptatt eller så står man leeeeeeenge i kø uten å komme hjemme. Og plutsetlig sitter man der med mobil som er tom før strøm.

Uansett er her noen bilder:

Posted 9. januar 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Bilder.

Subscribe to comments with RSS.

  1. fine bilda,tørr ikke å gå ut med mitt enda. ikke før d e blitt mildere.

  2. Syk bil?? Sånn kuldesyk? Min va litt kuldesyk i minus 30 men 1t med motorvarmer så starta ho som ei perle 😉 (og litt fy til mæ som lot bilen stå i flere dager i den kulda uten motorvarmer!)

    Daysiblue kan jo komme til nord å ta bilder. Pluss grader og regn 😀

  3. D e kjedelig m syk bil.. min har harka sia i sommer, da æ trodde den skulle gå hen å dø..

Legg igjen en kommentar

