Ett nytt år.   8 comments

Ett nytt år er i gang igjen. Og tenker at det er masse små ting jeg vil bli bedre på. Som å bli mer positiv, like meg selv mer, være flinkere å studere, være flinkere å bli kjent med folk og oppretteholde kontakt med dem. Bli flinkere til å spise sunt, finne noe morro å trene og gjøre slike ting oftere, gjøre mer håndarbeid slik at jeg kan bli flinkere til det, bli flinkere til å bry meg om andre,  få meg en deltidsjobbb (og sommerjobb) som jeg faktisk liker, lese mer bøker, se mer filmer, være mer sosial (iallefall til en hvis grad), få reist en eller annen plass og sist men ikke minst bli en bedre venn.  Men jeg tror det skal gå bra. Iallefall mesteparten. Hahaha. 🙂

Uansett, så gjorde jeg ikke noe særlig spennende i går. Var med mamma og handlet på Obs, og kjøpte 2 herrepysjamsbukser. Som selvføgelig ikke går over rompa mi engang. Det er litt irriterende, noen ganger liker jeg rompa mi veldig godt, mens andre ganger (slik som i går) så er den bare veldig i veien og kunne godt ha vært litt mindre. Ellers i går så slappet jeg av, så brothers and sisters, spist god middag med mamma og broderen, ble formærma på katta (men klarte ikke la være å kose på han), så på damenes dektiktivbyrå sammen med mamma og egentlig bare hadde det veldig koselig.

Ikke noe drikking på meg heller igår, og egentlig så er det bare like greit. Mamma og jeg var ute i kulda og så på fyrverkeriet, som vi ser ganske så godt av her hjemme. Og så fant jeg ut at jeg vil ta hettegenseren til broren min, men jeg tror ikke han blir så glad for det.

Posted 1. januar 2010 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Ett nytt år.

Subscribe to comments with RSS.

  1. godt nyttår
    alt det der ska du klare, for dette året kommer med mange muligheter 😉

  2. Fine ting du skal ta tak i syns æ! Og reise kan du gjøre til Tyrkia, ilag med mæ 😉

  3. fine nyttårsforsetter, eller tanker om nyåret, eller hva man skal kalle det. Jeg tror du kommer til å få til alt sammen jeg. Men så er jeg jo også evig optimist på alle andres vegne.
    Godt nytt år 🙂

  4. Æ vil og gjøre de tinga du skal gjøre..
    På søndag ska æ dra å trene Bosu for aller første gang, blir spennende å se om æ kanskje har funnet noe som e artig å trene.. ellers ska æ ut på ski m ei venninne imårra dersom d ikke e så steike kaldt..

    Godt nytt år 🙂

    • Godt nyttår til deg også. Æ er dårlig bloggkommentarskrive og nyttårshelser for tida.

      Men det høres litt arti ut med Bosu, selv om æ ikke helt vet om akkurat det er noe for meg. Og æ vil egentlig gå litt tur nu, men det blir ikke før det blir litt tryggere å gå.

Legg igjen en kommentar

