Julen så langt.   6 comments

  • Koselig på julaften, bortsett fra at vi måtte dra på jobben til mamma og dusje.
  • Fikk fine gaver, og mye av det jeg ønsket meg.
  • Vært ganske dårlig av forkjølelsen, men begynner å bli bedre. Bare tett i nesen og har en del slim i halsen, så kjenner jeg meg mye bedre.
  • Har besøkt pappa, og vært på familieselskap. Broderen ble dårlig og ville dra hjem og jeg snek meg med – selv om jeg kunne ha vært med søskenbarnet mitt hjem.
  • Vi har endelig fått varmt vann igjen nå i kveld, etter det ble reparert nå i formiddag. Slutt på å koke vann til oppvasken og håndvasken. Og slutt på å få dusje hos andre.
  • Lest ferdig en bok, begynt på en annen. Begynt å se Brothers and sisters igjen.
  • Trodde at pcen min måtte inn på reperasjon pga at cd-rommen ikke ville fungere siden kaffen traff på den siden i forrige uke. Men nå fungerer den igjen. Sikkert fordi jeg truet med å sende den inn.
  • Egentlig har det ikke skjedd noe særlig, alle jeg kjenner her er borte nå og kommer igjen over nyttår. Ergo jeg blir hjemme på nyttårsaften i år også.
  • Mest sannsynlig litt små shopping i byen i morgen. Oh yeah.
  • (Og kanskje litt overtalelse av småsøsken for å dra på kino)

Ps: Jeg gleder meg til praksien, og gleder jeg meg til å dra til Oslo igjen i februar.

Posted 28. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Julen så langt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Din snik som snik med broren din.. hahha .. hadde gjort det samme..
    dumme dusjen som gjorde at dåkker måtte dusje andre steder,..
    flinke pc som hørte på dæ! du brother og sisther ta med.. må få se.. og søskane dine er rare om de ikke vil være med dæ på kino, så æ tror de blir med.. min hadde glatt vært med.

  2. bra vannet er i orden igjen, sånt er så herkete!
    Shopping har jeg gitt opp, jeg får det ikke til. Andre juledag var vi på REA på stort svensk kjøpesenter, 50% avslag på alt mulig. Jeg fant seriøst ikke en eneste ting jeg ville ha. Hvor har shopping-genene mine blitt av?

    • Det var kjempegodt å kjenne varmt vann igjen. Skal ta en deilig dusj i morgen. Alene. Men det høres vel like pervo ut?

      Uansett så er shopping-genene mine like borte som dine. Var i byen i dag, og endte opp med ei bok med hekleoppskrifter som æ har sikla på lenge. Bortsett fra det så vet æ ca ka æ vil ha, men æ finner det ikke i det hele tatt. Så dermed ender æ opp med ingenting.

  3. Deilig å endelig kunne dusje hjemme… Man merker fort hvor avhengig av varmt vann man er. Høres ut som en veldig fin jul til tross for forkjølelsen. Enda godt du er bedre.:)

    • Det gikk litt tilbake med helsa i går etter en gåtur på søndagen (som æ da tydeligvis ikke var helt klar for).

      Skal innrømme æ virkelig like den eller de som oppfant varmvannstanken. 😀

Legg igjen en kommentar

