Lille julaften.   2 comments

Og jeg kommer til å være dårlig på julaften, for første gang på mange år. Ikke at jeg er så veldig syk, men heller kraftig forkjølet. Jeg kjente det allerede i forrige uke at jeg kom til å bli dårlig, men det har egentlig blitt mye verre den korte tiden fra jeg kom hjem.

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye tunge ting, og er likevel sliten og tett i nesen og ørene. Jeg har hjulpet mamma litt i huset, pyntet juletreet, levert julegaver, besøkt pappa, lest og vært på nettet. Ikke noe spesielt med andre ord. Det er som er kjipt er at det er noe feil med varmtvarmstankeren vår, slik at vi ikke har varmt varm. Slik har det vært i hele dag, eller jeg fikk tatt en dusj og etter det var det helt tomt (og jeg bruker ikke å klare å tomme tanken for varmt vann). Nå har vi hadde reperatører på besøk, og vi må visst mest sannsynlig ha elektriker igjen i morgen formiddag siden vannet bare såvidt blir lunkent nå.

Eller så tror jeg at Filemonus snuskebassus er fornærmet på meg siden jeg flyttet. Han virker mer fornærmet på meg enn på broderen, siden han har lett broderen opp mens han sover om morgenen og skal inn og han ikke har gjort det på meg enda. Men han liker borderen merkelig godt, og det har han egenlig gjort helt siden første gang vi passet han. Så jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre.  Men jeg blir litt fornærmet på Filemon fordi han ikke gjør slike ting på meg. Jeg vet det høres teit og helt irrasjonelt ut, men jeg gjør det likevel.

Posted 23. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Lille julaften.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg er irritert på Simba, fordi han maser mer på meg nå når du ikke er her.
    Håper du er litt bedre i dag og at varmvanstanken skal funke skikkelig igjen.
    ps. det snør det snør masse masse! endelig er det jul!

    • Moahahahaha, sånn går det. Bare innrøm det du savner meg også pittelitt.

      Her snør det ikke. Eller det gjør det bare på bloggen min. Og ellers er det bare kaldt her.

Legg igjen en kommentar

