Juleferie.   6 comments

Eksamen på fredagen gikk greit, jeg tror ikke jeg stryker på noe iallefall. Den var egentlig enklere enn jeg hadde sett for meg. Litt shopping og masse pakking på fredagen. Daysi og jeg var alene hjemme på fredagen, og det var veldig koselig.

I går dro jeg hjem. Det ble en lang dag, spesielt siden jeg sov dårlig om natta. Opp tidlig *hostkremt*, spise frokost, pakke den de siste tingene (bortsett fra tannkremen min tydeligvis), pakke inn en liten gave, kjøpe blomst til daysis tante og ta ut penger. Og det før 12.30. På bussen nedover var det selvføgelig stappfult, og det samme på flytoget. Men det gikk merkelig fort å få sjekket inn, levert bagasjen og gått gjennom sikkerhetskontrollen. So far so good. Men så ble flyet utsatt fra 16.05 til 16.30, noe som var akseptablet, men surt. Så ble forsinket enda mer, til 17.15.  Uheldigvis så ble flyet enda mer forsinket så det begynte å å bevege på seg før nesten kl 18.00. Så vi landet 19.30 og jeg hadde vondt i hodet og var helt gåen.

Broderen kom å hentet meg siden flyet ble forsinket, og den siste flybussen skulle ha gått kl 18. Men det gjorde den jo tydeligvis ikke. Når jeg kom hjem så skjønte jeg hvor mye jeg egentlig har savnet Filomonus snuskebassus. Vi spiste mat, slappet av, pakket ut, var litt på nettet og kollapset i senga mi. Godt å endelig sove alene på rommet igjen.

Ps: Jeg oppdaget at jeg vant Bisettelsen av Saaby Christensnen på julekalederen på bok & samfunn. Og så blir det litt rart å skulle være hjemme i 7 uker uten daysi.

Posted 20. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Juleferie.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Håper eksamen går greit for deg 🙂

    Sv: Tusen takk – jeg synes hun er ganske skjønn jeg og!!

  2. Godt du kom deg hjem selv om det ble sent, ser det er mange som står fast på flyplasser rundt om kring nå.
    7 uker går fort, og jeg leste noe om en praksisplass..?
    Så bra i så fall!! Eksamen tror jeg fortsatt du har klart med glans, ingen ting å bekymre seg over nå lenger, du får uansett ikke gjort noe mer fra eller til.

    Ha fin jul på deg Ikkeborg, kos deg masse 🙂
    Blogges litt lenger utpå, jeg blir pc-løs(tror jeg) i minst en uke. Grøss…hvordan skal DET gå liksom…hehe

    • 5 ukers praksis på ene biblioteket her hjemme. Det blir bra tror æ, var innom der i dag en tur og det virkelig veldig lovende.
      Og eksamen stryker æ 98% sikkert ikke på. Bestemmer æ.

      Ha ei kjempefin jul du også, så må du få låne en pc sånn at du ikke får for mye abstinester. 😀

  3. Vant du? uten å ringe å si i fra til meg… måtte på bloggen for å finne det ut… hmpf..
    vel her plager matias meg helt enormt mye, ser ut til at han plaget bobby enormt mye nu.. bobby sa i fra på sin måte..

    • Ja, men æ skulle si i fra til deg aller først! Men æ var så dårlig på lørdags kvelden at æ oppdaga det at æ ikke fikk gjort det da. Og så glemte æ å gjøre det før æ skrev det her. 😦

      Men det er bra at Bobby sier i fra. Flinke gutten.

Legg igjen en kommentar

