Ingen eksamensnerver?   2 comments

Jeg har merkelig lite eksamensnerver til fredagen. Og det er merkelig siden jeg har lest veldig lite. Eller jeg har gjort en del, samt gjort en del oppgaver i både klassifikasjon og katalogisering. Så jeg håper virkelig det går bra, men det er bare 4 timer så det er begrenset for hvor store oppgavene er når de tilsynelatende dekker skal dekke 4 fag. Max en time på hver hvis vi får alle fire fagene.  Så jeg håper virkelig det går bra.

På fredagen ettermiddagen blir det bare stress. Nedpakking av alle tingene mine. Alt jeg skal ha med meg hjem, samt resten. Så skal jeg ned på skolen med masse skolebøker, slik at de kan stå i skapene mine der. Det er enda masse skap igjen så dermed tok enda ett. Mest fordi jeg må sette ned bøkene dit, selv om ikke alle skal være der. Dewey bøkene skal være her og katalogiseringsreglene samt Normarc skal være med meg til mammaen min.

Jeg skal ha praksis på biblioteket hjemmet. Og jeg har planer om å prøve meg å snike meg på bokbussen. Det håper jeg virkelig går til, og at det blir spennende. Det er ikke så mye pensum som skal gjøres, bare en praksisrapport som skal skrives underveis. Så da blir det litt katalogisering og masse skjønnlitterærlesning.  Det eneste er at jeg må huske å ringe praksisplassen på fredagen etter eksamen.

Posted 16. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Ingen eksamensnerver?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lørdag; du har ringt, du er ferdig med eksamen og du drar snart. Det skal bli rart å være her uten dæ. men det går nok bra med oss begge.

Legg igjen en kommentar

