Desembergleder.   6 comments

1 down 1 to go. Av eksamene altså.  Jeg ble merkelig ferdig tidlig på onsdag ettermiddag, og jeg er merklig rolig når det gjelder den eksamen. Så nå håper jeg virkelig at det går bra. På tirsdagen da jeg kom hjem fra skolen så var jeg innom på den næremste Rema butikken. Der fant jeg yndlingseplene mine som jeg bare har ventet på at de skal begynne å selge, nemlig Red delicious. De er så utrolige søte og gode. Nami nami. Merklig nok klarer å styre meg der. Men jeg har spist to store epler i dag.

Ellers så har jeg ikke gjort så mye denne uka. Jobbet med eksamen, levert inn og være helt gåen etter den ble levert inn. I går ettermiddag var å så på et rom i en stor enebolig og dro daysi med meg dit. Det ser faktisk ut som jeg faktisk ender opp med å flytt dit i februar. Grunnen til at det blir så sent er at jeg skal ha praksis på biblioteket hjemme. Uansett det var veldig koselig, og egentlig ikke så langt unna selv om jeg blir å få lengre reisevei.

Egentlig så skulle jeg begynne å se litt mer på skoleksamen i dag. Men det har ikke blitt noe enda i dag, og det blir ikke skje noe mer på det sektoren før i morgen en gang. Det har vært så godt å sove lenge i dag og bare slappe av. Det eneste er at jeg har vært på skolen og hentet noen bøker som skal brukes til forberdelsene. Jeg gruer meg til den eksamen.

Posted 11. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Desembergleder.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaaa…de eplene er de beste! Skikkelig julekosepler, sukk…
    Og eksamen er snart over og kommer å gå kjempebra, men alltid bra å grue seg litt først, det er da det går best etterpå!

  2. Bare så synd at jeg ikke er så glad i søte epler.. sukk.. jaja mere epler på deg. enig med Undertegnende, bra å grue seg litt først og da går det best etterpå!

    • Bare synd at det som møter meg når æ logger inn på bloggen er at noen har søkt på det å stryke på exphil og fått opp bloggen min. *sukk*

      Jaja, skal begynne å lese. Snart.

  3. Tusen takk for kommentar 🙂 Lykke til med dine eksamen!

Legg igjen en kommentar

