13 dager igjen.   2 comments

Til jeg skal hjem til jul. Før den tid skal jeg ha to eksamener, masse leseninger til den ene av den, julegaveshopping (både til meg og alle som ska få) og i tillegg skal jeg på visning i ett rom i et kollektiv på torsdagen etter at eksamenen er levert inn. Jeg gruer meg. Mest fordi jeg vet at jeg mest sannynlig har lest for lite og gjort for lite oppgaver i forhold til skoleeksamen, vi har har mest sansynlig klassifikasjon der og det er det jeg gruer meg aller mest til. Det er fordi jeg føler at jeg kan nok om det, selv om jeg har gjort alt av oppgaver og lest alt av pensum.  Dette er også fordi jeg føler at vi har lært litt for lite i løpet av forelesningene, eller dvs hatt for lite av dem (8 stykker med klassifikasjon gjennom hele høsten). I tillegg kan vi få det vi gikk gjennom aller først i høst, som jeg heller ikke kan. Guuuud, jeg har mye å jobbe gjennom både sammen med andre og alene.

Jeg håper virkelig at begge eksamene går bra, og at jeg får en plass og bo slik at jeg kan flytte etter jul.

Posted 6. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “13 dager igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. d kommer tell å gå bra uansett kor mye du frykter for at det ikke gjør det!

Legg igjen en kommentar

