Jeg gruer meg.   6 comments

Til eksamene. Mest fordi jeg ikke vet hvordan de kommer til å bli. Og litt fordi hjemmeeksamen i neste uke skal inn på torsdagen i neste uke. Greit nok det, men den skal jo tydeligvis inn kl 10.00.  Eh jaa. Da kan den (heldigvis) ikke være så veldig omfattende at det gjør noe. Håper jeg da virkelig. Det er litt irriterende å få så kort tid, men egentlig så er det bare dumt å bli det. Siden grunnen til at jeg er det er at jeg har vent meg til lengre innleveringstid (min 1 uke) på Lillehammer og i Alta. Dermed gruer jeg meg. Spesielt siden alle i klassen går å synser om hva vi kanskje kan eller ikke kan få på den. Æ blir steike tullat!!

Også gruer jeg meg til skoleeksamen, fordi da får mest sannsynelig klassifikasjon. Det syns jeg er litt vanskelig egentlig. Jeg jobber igjennom en del oppgaver sammen med (min) 2 andre i klassen. Men likevel så syns jeg det er vanskelig. Også er det ingen som vil si noe om hvor mye og hva som blir vektlagt. Egentlig forståelig nok. Men jeg alt blir så usikkert at jeg får skikkelig dårlig følelse.

Jeg håper virkelig jeg klarer å stå på begge eksamene. Forhåpentligvis med passe god karakter.

Posted 2. desember 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Jeg gruer meg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det gjør du fordi æ sier det!

  2. Lykke masse til! Æ heie på dæ!

  3. lykke til, vi krysser bloggfingrene og bestemmer at dette går bra!

Legg igjen en kommentar

