Eksamensmoduset kommer.   4 comments

Med hjemmeeksamen i neste uke, og snart bare ett par uker igjen til skoleeksamen. Så da kommer eksamenmoduset inn. Med masse utsettelser, tretthet, masse kaffe og te. Og sist men ikke minst enda mer godteri. Oh yeah. Jeg vil at de skal begynne å selge de eplene jeg liker slik at jeg har litt mer avveksling mellom eplene som jeg liker nest best, mandariner og sjokolade/lakris/popcorn. Gjett som hvertfall ender opp med å bli feit da?

Jeg gruer meg til eksamen, så jeg skal i tillegg til eksamensspisinga drive med litt trøstejul-+julegaveshopping innimellom bare for å kanskje få ting litt på avstand. Juhu.

Ps: Jeg skal på visning på lørdagen i ett kollektiv. Det er ikke så langt unna her, så jeg håper jeg får den.

Posted 30. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Eksamensmoduset kommer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er det pia som viser hvordan eksamenmodusen er..?!

  2. Ikke blogg! Jobb med eksamen 🙂
    Dagens moralpreken!

Legg igjen en kommentar

