Når en pepperkakebaker baker pepperkaker.   6 comments

Så har man pepperkakesex slik at man får pepperkakebebier. Mohahahaha. Uansett.

I går ble det julekakebaking. Både risboller, kakemenn og pepperkaker. Jeg merkelig nok ble jeg ansvarlig for utbakingen av pepperkakene (selv om jeg egentlig ikke ville ha det). Daysi fikk ansvaret for stekingen, og ble dermed også ansvarlig for litt bildetaing. Det var godt å ha det unnagjort. Og akkuart nå er det bare koseing med kaffe, twist, kaker og mandriner på kjøkkenet. Tilfeldigvis så er det bare pittelittegranne lesingutsettelse fra min del,  selv om det ikke er lenge igjen til eksamen.

Some photos for the fans:

 

Posted 29. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Når en pepperkakebaker baker pepperkaker.

Subscribe to comments with RSS.

  1. æ ser føttene mine.. bilde av guttan var arti, bobby ser nesten gal ut.

  2. E bildene til ære for mæ eller? Siden æ mase så masse på bilder, hehehehe!

    Synes det e litt merkelig at julebaking e så mye mere koselig enn vanlig baking.. Peculiar

  3. yessss, en kakebakeblogg 🙂
    Ser veldig koselig ut da!

Legg igjen en kommentar

