Ny dag, lite lesning.   4 comments

Igjen. Noe som ikke lover godt siden det faktisk er knapt to uker igjen til den første eksamenen. Juhuu. I morgen må jeg ta meg sammen. Heldigvis så er det ikke så mye igjen å lese nå. Bare noen få kjempelange og kjempekjedelige kaptitler.

I formiddag var jeg på jobbintervju på en av kinoene her i hovedbyen. Jeg er veldig usikker på hvordan det egentlig gikk der. Så det blir jo litt spennende å se om de faktisk vil ansette meg. Uansett så skal jeg og daysi snakke med de som har ansvar for støttekonktaktting i morgen, slik at jeg kanskje iallefall kan få noe slik fra februar en gang. Det hadde kanskje vært litt bra, selv om jeg må innrømme at det er andre ting jeg har mer lyst til å jobbe med. Slike ting som jeg ikke får jobb med. Jeg føler meg skikkelig skikkelig vanskelig nå egentlig. Huff.

Posted 26. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Ny dag, lite lesning.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehe, du e en liten pessimist du! Smil til verden og den smile til dæ! Lat som du eie verden og da vil du få til alt du bare vil!

    Og husk å lese i morra!!!!

  2. det går bra du får jobben fordi det er bare utenkelig om du ikke får den.. maskinen din er litt uvanlig å skrive med.. savner min..

Legg igjen en kommentar

