En ekstra sløvedag   4 comments

Som egentlig er dag uten forelesning som skal brukes på lesning. Men som ikke har skjedd så mye av i dag. Men det var litt godt å kunne ligge litt lenge i dag. Og ta seg god tid på frokosten. Egentlig så hadde jeg tenkt å dra på skolen eller på biblioteket for å lese. Det ble det ikke noe av, så det bli lit mer sløving enn planlagt.

Litt lesing ble det, og litt fikling med ny mobilen min. Og litt kibbing av ett minnkort til mobilen hos daysi (egentlig så er jeg snill som tar det slik at det slipper ligge å støve ned). I tillegg hadde jeg fått en mail om svar på en deltidssøknad jeg hadde sendt for en god stund siden. Så mao: ingen forelesning på meg på forsdagen, og heller jobbintervju på kino.  Jeg gruer meg allerede.  Jeg er ikke noe flink på jobbintervjuer så jeg har mine tvil på at dette faktisk kommer til å gå bra.

Huff. Men jeg håper det bra. Kanskje det kanskje. Og at jeg får har lest mer i løpet av uka. Eller noe slikt.

Posted 24. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “En ekstra sløvedag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det går bra på intervjuet!!

  2. LYKKE MASSE TIL!

Legg igjen en kommentar

