Catfight på gulvet.   8 comments

Mellom husets to katter, som faktisk er på gulvet samtidig. Den vanlige catfighten mellom om dem er fresingen og respektsettning. Det er nesten litt morro å se på dem når de setter i gang, spesielt siden dronningen av kjøkkenbenken så sjelden er her på rommet vårt. Spesielt helt frivillig.

Jeg har vært litt flink på skolen i dag. Vært på alle framførings-referansearbeid-timene, gjort noen klassifikasjon repetisjonsoppgaver, skrevet katalogseringsoppgaver i normarc (og nesten forstått det, helt til jeg leste det vi skal gjennomgå i morgen, og da ble jeg bare enda mer forrvirret), og tilsist lest 2 kaptiler i en pensumbok som egentlig skulle ha vært lest ferdig i oktober en gang. Men pujh nå kan jeg konsentere lesingen mer om det temaet vi nettopp har begynt på. Og der jeg faktisk har lest ferdig to kaptiler i en bok der det bare er de to kaptillene. Juhuu, jeg er jo nesten flink jo.

Til helgen skal jeg kjøpe bursdagsgave til lillesøster og mobil til meg. Yeay. Da kan daysi i såfall få resveremobilen sin tilbake (som egentlig har vært veldig snill når jeg har brukt den). Men nå er det lalletid.

Posted 17. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Catfight på gulvet.

Subscribe to comments with RSS.

  1. æ syns det var mest morsom å ta bilde av dronninga i den lille kurven..

  2. Du e jo nesten flink ja, eller – kjempeflink! Lesing av pensum e pyton så all ære til dæ som faktisk klare å gjøre det 🙂

  3. Bursdag, yey!:)
    Elevene mine har tegnet flodhester til deg!

  4. Overrekkelsen skjer på bloggen min bare jeg har tid til å skrive en post… Hilsen frk. treg. 😉

Legg igjen en kommentar

