Slapp nerdelørdag.   4 comments

I dag har det vært en slapp dag siden jeg ikke orket å gjøre alt som jeg egentlig hadde planlagt. Så bursdagsgavekjøping og ny mobilkjøping ble utsatt til i neste uke en gang.  Men jeg fikk kjøpt en liten del av gave, samt en liten ting til daysi og fler blytanter og penner til meg (siden mesteparten av pennene har funnet ut at de skal streike til tross for at det er masse blekk i dem). Det er så utrolig godt å kunne sove lenge i helgene, iallefall til jeg våkner av meg selv og ikke radioen.

Uansett jeg var på skolen i dag, bare rundt halvannen time. Men jeg rakk å gjøre en del, halvparten av to katalogeringsoppgaver (resten skal gjøres på mandagen etter jeg har hørt med noen av mine medstudenter om hvordan de har gjort den). Og så fikk jeg lest ett langt kapittel i en bok (som var kanskje kjedelig, men heldigvis bare to kapittler igjen). Så hjem igjen, spise litt, lese mer to kapittler til i en annen bok, med litt spising og hundelufting i mellomtiden.

Etter det har jeg hørt på musikk, slappet av, handlet litt mat og spist taco. Nå sitter jeg her og er stappmett, ser hvilket liv og er alene hjemme igjen. Det er egentlig godt å være alene her, selv sammen med med dyrene. Og selv om jeg vet at jeg må ut på luftetur igjen etter hvilket liv er ferdig. Så jeg tror jeg skal poppe popcorn etter det turen, også skal jeg se film tror jeg. Det blir bra.

Posted 14. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Slapp nerdelørdag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ikke poppe til meg? men æ hadde ei koselig stund med barndomsvennina.

  2. så, jajaja, det er like mye spenning i ditt liv for tiden som det er i mitt? 😀
    Har du tatt den hybelen eller?

    • Eh ja tydeligvis. Om ikke mer. Hahaha, nei. 😀

      Nei, tok ikke den. Det ble passa ikke så bra, siden æ ikke kunne flytte inn før etter 15 des, eksamen er den 18 des og æ drar hjem på ferie 19 des. Og det er sjans for at æ ikke kunne ha flytta inn før i februar en gang. Alt etter kor æ får praksis hen.

Legg igjen en kommentar

