En stjålen stund alene.   2 comments

Sammen med tre av dyrene. Tanta til daysi er ute, daysi er på tur til moren sammen med en hund og jeg sitter her igjen med en hund (som skal få en tur om ikke så alt for lenge) og begge kattene. En på kjøkkenet og en som ligger bak ryggen min på sengen sin. Som egentlig er min. Eller noe slikt.

Jeg sitter her å venter på overnattningsbesøk, som ikke har nøkler og må slippes inn. Som jeg håper kommer snart slik at jeg kan få gått på hundetur med Bobby, og kanskje få distrahert han litt. Men siden jeg ikke helt nøyaktig vet når besøket kommer må jeg nok holde meg hjemme litte granne til.  Så nå sitter jeg her og drikker kaffe mens jeg tenker at jeg burde benytte sjansen til å faktisk å lese litt mer pensum. Men så var det jo å gjøre det. Jeg har egentlig mine tvil om akkurat det nå. Jeg har to pensumbøker med rundt 4 kapitler igjen i hver som burde ha vært lest, samt masse som skal leses fra neste uke av. Oh yeah. Noen som vil ta over litt?

 

Ps: Jeg sitter å lurer på om skal forhåndsbestille sesong 1 av Sons of anarchy på sone 2 til rundt 169 kr. Den kommer ut i februar til neste år, og jeg haaaaaaaaaaar så lyst på. Argh. Men siden jeg er vinglePetra klarer jeg selvføgelig ikke bestemme meg.

Posted 11. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “En stjålen stund alene.

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke du som gikk tur med bobby mens jeg med fido..

Legg igjen en kommentar

