Kosetid.   4 comments

Jeg sitter her og koser med med te og nybakte boller som daysi har bakt. Det var gode, selv om det skulle ha vært mer kardemomme i. Dumme posetingen. *hostkremt*

Jeg har fått en hybel hos studentsamskipnaden som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg vil ha eller ikke. Det er eget bad og dele kjøkken med tre andre. Problemet er det ikke er ledig før 15 desember. Og jeg har skoleeksamen 18 desember samt at jeg da drar hjem til jul den 19 desember.  Dvs si at flytting inn i hybel mest sannsynlig ikke blir prioritert før jul. Over jul har vi praksis 5 uker i uker, og det får jeg enten her eller hjemme. Så det kan hende jeg ikke får flyttet inn dit før i februar en gang, og det innebærer å kanskje betale huseleie for en tom hybel i 2 måneder.

Egentlig så burde jeg ta den siden jeg kjenner at jeg virkelig virkelig trenger å flytte ut snart.  Men problemet er også litt at jeg ikke liker hybelen ut at av de bildene jeg har sett.  Det ser så lite og veldig altfor ukoselig ut. Selv hybelen er på 14 kvd, og det er sikkert inkl badet, og dermed er det ikke så stort. Jeg føler at jeg bare syter og at jeg er alt for ubesluttsom.

Posted 10. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Kosetid.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ikke ta den!

  2. Hehehe…minner oss om den tiden vi var student i Bergen, og bodde på Fantoft Studentby. På 12 kvm, inkl. dusj/toalett. Felleskjøkken nederst i gangen. Men vi har gode minner fra den tiden. I gyllen nostalgi…. 🙂

Legg igjen en kommentar

