Helgelesing.   6 comments

Jeg har vært på skolen litt i dag, men jeg har ikke lest så veldig mye. Egentlig mindre enn jeg hadde tenkt, men jeg var litt for ukonsentert til å lese skikkelig skikkelig mye. Jeg får heller ta litt mer igjen i løpet av uka.

Også har jeg spist god mat etter jeg kom hjem. Det var ikke noe spesielt, men det var godt for det. Brødskiver som er defrosted i brødristeren med brunost på. Naminami. Med kaffe og vann til. Utrolig godt. Og må gleder jeg meg til kveld. Fordi da skal jeg og daysi på kino. Det blir forhåpentligvis veldig bra.

Posted 7. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Helgelesing.

Subscribe to comments with RSS.

  1. det blir det, selv om ikke den filmen vi ville på i utgangspunktet. faen kor æ hikke nu!

  2. Ka dokk endte opp med på kino?

  3. Akk ja, enkle gleder… 🙂

Legg igjen en kommentar

