Endelig?   4 comments

Da var jeg ferdig med min del av gruppeoppgaven, og sent av gårde. Så får vi se om det faktisk kan brukes (og så skal jeg ta meg en snakk med redaktøren vår alene, selv om jeg egentlig angrer litt på at jeg ikke sang ut på tirsdagen – selv om det satt andre folk rundt).

Anyway. Jeg har fått tildelt en studenthybel, men jeg skal innom kontoret til OAS for å snakke litt med dem. Mest fordi jeg ikke fant ut så veldig mye nøyaktig på hjemmesiden deres, og jeg vil helt nøyaktig på hva husleien er og hvor vidt jeg har eget bad eller ikke. Jeg aller mest lyst på eget bad, selv om da sikkert blir å betale mer i husleie. Jeg kan tilsynelatene vente meg til å bestemme til den 12, så jeg har litt tenketid. Men egentlig så hadde vært veldig godt å flytte ut og bo alene. Selv om egentlig har noe særlig lyst til å bo studentbolig heller. *sukk*

Posted 5. november 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Endelig?

Subscribe to comments with RSS.

  1. endelig ferdig jaaaah ?? også angående studenbolig.. blæææ, skulle jo være den ved siden av, men johoo fordi du har fått?

  2. Flinkis som e ferdig. Regne med det e deilig 🙂

Legg igjen en kommentar