Jeg har fått meg skap.   4 comments

På skolen altså, til å ha bøker i. Det blir bra. Fordi nå kan jeg ha noen av de tyngste bøkene på skolen og dermed slipper jeg å dele de bøkene i timene (bare fordi vi skulle slippe å drasse alt av bøker med oss).  Også kanskje jeg får lest det jeg skal i dem, siden jeg faktisk klarer å lese mer på skolen eller på bibiloteket enn det jeg gjør her hjemme. I tillegg kan jeg sitte å pusle med dem på skolen slik at jeg kanskje klarer å forstå klassififkasjon og katalogisering mye bedre.

Bortsett fra det så skal jeg på visning i morgen i ett kolletktiv. Alt inkludert av strøm, internett og tv til 4050 kr i morgen. Jeg håper det er bra der, selv om det egentlig er akkurat på grensen til hva jeg har råd til nå som jeg ikke har noen deltidsjobb (kan ikke bare noen gi meg det snart, anyone?). Egentlig så håper jeg at det ikke tar så langt tid før jeg får en annen plass å bo.  Så det så.

Posted 20. oktober 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Jeg har fått meg skap.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du har da ikke det så dårlig her? men jo et nytt sted å bo er vel og bra det. eget rom er deilig. du kommer til å forstå den skolegreia fordi du snakker mer om dette en da du gikk på det andre.
    så d så!

  2. har du prøvd å spørre etter helge og kveldsjobb på feks aldershjem? De mangle jo folk hele tiden. Letttjente penger

Legg igjen en kommentar

