Mykje lys og mykje varme.   4 comments

Slik er det iallefall i solariumet. Det er så godt, spesielt når det har begynt å bli ganske så kjølig slik som det har de siste dagene. Nå har jeg merkelig nok begynt å få litt farge også, noe som faktisk er godt.

Ellers så går det greit på skolen, og jeg tror faktisk arbeidskravet mitt har blitt godkjent. Det har jeg egentlig ikke trodd, så det er litt veldig godt. Også skal vi snart ha minipraksis på et av bibliotekene på skole, og det gleder jeg meg veldig til. Etterhvert (dvs når jeg finner meg en plass å bo), så skal jeg katalogisere bøkene mine og være patetisk. Kanskje jeg faktisk klare å forstå mer av katalogisering og kanskje jeg faktisk kan bli flink til det.

Posted 15. oktober 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Mykje lys og mykje varme.

Subscribe to comments with RSS.

  1. solarium er så herlig! Særlig nå som det blir mer og mer kaldt ute

  2. det er sååå godt å varme seg i et solarium selv om ørene kjentes ut som det røyk i fra dem!

Legg igjen en kommentar

