Bildetid   4 comments

Endelig har jeg fått lagt bilder inn fra mobilen til pcen. Mest fordi mobilen min fant ut den ikke skulle funke, slik at jeg nå låner en hos daysi. Men det blir mobilshopping snart. (Noen som har noen tips?) Uansett. Nå kommer noen bilder av hundene til onkelen min, samt pusikatten min.

DSC00224 Sam Gilbert, den roligste av hundene. Som heldigvis slo seg til ro etterhvert.

DSC00227 Edit: Han her heter faktisk Sven Bertil(fy på meg som skrev feil navn).Fine urolig hunden (som stakk av med skolene mine). Mamma koser med han her, så han blir faktisk ikke holdt fast selv om det ser slikt ut. Egentlig så er begge hundene veldigveldig fine.

DSC00210 Nydelig Filemonpusen min som jeg savner mye. Han legger på ørene fordi han ikke er så glad i bli tatt bilde av.

Posted 8. oktober 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Bildetid

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hihi, Filemon e akkurat som Børre. Han hate også å bli tatt bilde av ;)Flere bilder ønskes!!

  2. haha morsomme navn, og simba er finere uansett ka du sier. om du sier at de er like fine kan æ være enig.. bare kanskje…

Legg igjen en kommentar

