Høst.   4 comments

Jeg liker høsten selv om den kan være våt, og det begynner å bli kaldt i luften. Mest fordi det er så godt da. Frisk kald luft, snølukt og masse fine farger. Også er det masse fine varme klær (som er hjemme), selv om de klærne i butikkene ikke nødvendigvis passer meg.  Jeg fant faktisk en fin kjole ting på H&M som passet meg, men som jeg er usikker på om den er fin på meg.

Mamma har sendt vinterjakkene mine til meg. En sporstjakke og en kort kåpe. Men egentlig så vil jeg ha en kåpe til, så jeg håper at jeg finner det. Og vintersko. Mamma pakket vist også ned luen min, men den var ikke i noen av pakkene (det var pakket i to esker) og den er vist ikke hjemme heller. Så hvem vet hva som egentlig har skjedd. Egentlig så tror jeg at den kanskje er hjemme en eller annen plass.

I morgen skal jeg på visning i ett kollektiv, hvis da klarer å finne ut hvordan jeg kommer meg dit.

Posted 4. oktober 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Høst.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liker også høsten, godt å ligge under dyna!

  2. Høsten hadde vel vært fin hadde den ikke inneholdt snø 🙂
    Og vi e da ca samme str så å finne fine klær skal ikke være vanskelig 😉

Legg igjen en kommentar

