Litt sånn småfrustrasjoner.   4 comments

Mest fordi jeg ikke finner meg noen ny plass å bo, og jeg viiiill haaa det snaaart. Bare for skrive det sikkelig plagsomt! Og fordi jeg trenger massasje. Aller aller aller helst nå. Ogsåå burde jeg ha hatt jobb nåå.

Så for tiden leter jeg etter hybler og kolletiver som ikke er så dyre og som jeg kan kontake, og så ser jeg etter delttidsjobber jeg kan søke på. Så da er det egentlig bare massasjen igjen. Men det må nesten vente til etter den 15 okt. *Sukk*

Posted 30. september 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Litt sånn småfrustrasjoner.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Greit å lufte litt frustrasjoner 🙂

  2. slutt å syt!! æ treng å massasje…

Legg igjen en kommentar

