Oppgavetid!   8 comments

På skolen er det det nå. Oppgaver som bør gjøres fra onsdag til onsdag, arbeidskrav i søking (som stortsett bare betyr oppmøte i timene) og nå en oppgave som skal inn på fredag i neste uke. Den skal bare være på tre sider, men jeg gruer meg til å begynne. Dermed ble det utsatt til i morgen, mest fordi jeg ikke helt hvor jeg skal begynne hen. Også jeg er redd for alt sammen bare blir helt feil, fordi jeg syns at jeg egentlig ikke forstår alt vi har nå.  (Høres ikke det morro ut?)

Men jeg fikk mensen i dag (veldig viktig å opplyse folk om!), og selvtilliten min synker rett og slett til bunns da. Og jeg føler meg dum og feit. De følelsene er noe av det verste jeg vet. Så dermed blir det delvis fri og delvis skolearbeid i helga. Så kanskje det går bra likevel? Utsette lenge kan jeg ikke gjøre, bare litt til i morgen til etter forlesningen.

Posted 17. september 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Oppgavetid!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Misunne dæ ikke arbeidsmengden.. Men kanskje derfor du e student og ikke æ 😉 Tenk korr deilig når du kjenne du begynne å bli ferdig med alt og bare kan puste letta ut. Og det beste av alt e at da e du også ferdig med mensen og straks blir livet litt lettere 🙂

    (Ikke måte på korr positiv æ e i dag, imponerende)

    • Æ vet du er missunelig pga oppgave, bare innrøm det. 😛 Skal begynne med oppgave i mårra, til og med på lørdag! Flinke meg.

      Det er egentlig aller verst like før, og de første dagan under, mensen. Også plutselig så går det over, og selvtilitten min er kanskje ikke så verst alikavel.

  2. Hehehe…veeeldig viktig informasjon du deler der! 😆
    Kanskje det ellers burde blitt lansert mobiltelefoner med PMS-varsling? 🙂

    Høres ut til at du er godt i gang med studentlivet, herunder oppgaver og besvarelser som skal leveres inn. Noe vi selv erindrer med både glede og vemod, samtidig som vi er fullt klar over at det også var stressende. Men dersom man er heltidsstudent, går det vel bra.

    Ellers vil man fra jobbens side at pedagogene skal gå på et kompetansegivende IKT-kurs på 60 studiepoeng. Som skal kjøres ved siden av vanlig jobb, over to år. Akk ja. Nå vet vi jo faktisk en del om data, men vi har liksom ikke helt lyst på de er eksamensgreiene… 🙂

    • Her det bare innelagt gratis bloggvarsling. 😛

      Æ håper at æ blir heltidsstudnet, med deltidsjobb og da håper æ at æ klare å bli litt mer fokusert. Håper man.

      Men mohahaha til de eksamensgreiene. 😉

  3. glad jeg er ferdig med sånt! men du bruker meg som diskusjons objekt.. funker ikke helt det.. prøver å overse deg med litt grynting fordi jeg aner ikke hva du snakker om .. følger ikke helt med .. hjernen min funker ikke etter 18…

  4. det kommer aldri til å skje med det første fordi derfor. også gjeiper æ ikke, du gjør det fordi du barnslig er.

Legg igjen en kommentar

