Kul tekopp.   4 comments

Jeg har vært på skolen i dag, ikke så lenge som jeg burde. Men jeg har fått gjort litt skolearbeid, i tillegg til å gjøre en oppgave sammen med tre andre. Mest for å diskutere og bli enige om ting, siden ingen av oss er helt sikker på hvordan disse tingene skal gjøres, så det er egentlig greit å gjøre dette. Itillegg så har jeg i ett øyeblikk av barndomsnostalig lånt meg bøkene om Aurora av Anne-Cath Vestly. Jeg har begynt å lese i den første, og den er like koselig som jeg husker den. Iallefall så langt.

Da jeg var ferdig på skolen så gikk jeg ned på jobben til daysi, og lese pittelitt der og drakk kaffe. Ettter at hun var ferdig dro vi for å kjøpe grønnsaker, og enten jeg opp med å kjøpe 2 pakker med bringebærte. Itillegg så ente vi med å kjøpe hver sin kule tekopp fra Indiska. Tekoppene har fat under, så vi føler oss nesten britiske her vi sitter å drikke. Jeg har ikke bilde av de nå, men det kommer kanskje senere hvis vi gidder å ta.

Posted 11. september 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Kul tekopp.

Subscribe to comments with RSS.

  1. de koppene er kule!

  2. Dokker må slutte å være lat og ta bilder! Sånne som mæ like jo bilder jo 😉

Legg igjen en kommentar

