Jeg kjeksspiser?   8 comments

Eh, jo bare littegranne. Midlertidig, iallefall. Til det er tomt. Noe det snart er. Merkelig nok så gikk kvalmheten min over, heldigvis. Fordi den kunne jo ha blitt veldig mye verre. Og så bli middagsappetitten min bare pittelittegranna spolert. Men ikke så mye håper jeg.

I dag har jeg vært på en forelsening på skolen i dag. Og drukket kaffen med ei som jeg og daysi ble kjent med på Lillehammer. Det var koselig, og plutselig hadde vi skravlet i halvannen time. Heldigvis så var kaffen der vi var bedre enn den som blir solgt i kantinen i det huset vi(bibliokarstudenten samt andre studenter på avdelinga holder til). Merkelig nok er kaffen der såpass stygg at jeg ikke har kjøpt kaffe der siden i forrige uke. Jeg lurer på om jeg skal utstyre med med pulverkaffe i sekken, slik at jeg kan få i meg litt koffein (kanskje jeg slutter å få den følelsen av at jeg kommer til å sovne hvert sekund da).

Ellers så syns jeg det litt vanskelig med noen av pensumlistene, og det faktum det er litt vanskelig å finne ut hva som skal leses til noen av forelesningene på skolen. Jeg må plage (mohahaha) ett par av mine medstudenter i morgen for å finne det ut hva som skal leses. Eller bare høre om de vet det, for å si det litt snillere. 😛

Posted 10. september 2009 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Jeg kjeksspiser?

Subscribe to comments with RSS.

  1. æ e før trøtt t å kommenterer smarte ting nå.. men har i det minste kommenteret!!

  2. Hehehe…minner oss om mang en forelesning i studiedagene den gang da. Gode minner, stort sett. Og om de gangene øynene bare falt igjen av seg selv, gang etter gang etter gang, der i auditoriet. Det ble bare for søvndyssende, liksom… akk ja.

    Flott at du trives med studielivet. Med eller uten kaffe! Og snart er det helg… 😀

  3. Bra du trives, tross trette øyne og stygg kaffe 😉 Og forelesninger e til tider ment å skulle være trening for øyelokk 🙂

  4. hva er favorittkjeksen? Undertegnede har «selvfølgelig» kontakter i den skumle, norske, kjeksbransjen, man vet jo aldri hva man kunne få tak i et lass av liksom 🙂

Legg igjen en kommentar

