Bakgårdsalg.   6 comments

Bakgårdsalg av bøker er bra. I dag har jeg vært med ei i klassen på bakgårdsalg på Fronger etter forelesningen. Masse bøker var det der. Masse billige bøker. Så jeg endte med å gå litt amokk der. Spesielt siden jeg endte med å være der to ganger på kort tid i dag. Først med hun fra klassen, og så med daysi.

Den første gangen endte jeg med 10 bøker som til sammen kostet 340 kr. Den andre gangen endte jeg opp med 3 bøker som kostet 60 kr tilsammen. Ergo, 13 bøker som koster 400 kr. Snakk om impulsting egentlig. Ene boka skal sendes hjem til mamma, og resten skal lese av meg. Det kommer bare å ta en stund.

Ps til meg: neste gang man skal på bakgårdsalg så er det viktig å gjøre masse plass i sekken slik at man slipper å gå og slepe på det i hendene. Vondt i armene og skuldrene – inte bra.

Posted 3. september 2009 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Bakgårdsalg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hehe.. neste gang ta med trillekoffert?!
    Æ bare fant 4 bøker, lurer på om når jeg får tid til å lese dem+ alle de andre jeg har fra før..

  2. trillebag er et triks på bakgårdssalg ja, eller en venn med bil 😀

  3. og ja, kan jeg godt en gang, hvis jeg bare får beskjed «i tide». hehe, jeg bor jo ikke akkurat i Oslo lenger, men det er ikke SÅ langt ut hit jeg bor heller 🙂

Legg igjen en kommentar

