Helgeting.   4 comments

Jeg var alene på fredagskvelden, og ente med å se på tv omtrent hele tiden. Og jeg delvis lagt min elsk på serien Nothern Exposure, eller Livet i Alaska som den heter på norsk. Hva man ikke ser på når det betyr at man kan sikle litt etter Rob Morrow *hostkremt*.  Jeg møtte daysi når hun kom hjem etter båtturen sin, og det var delvis morro. Iallefall i går da jeg kunne oppdatere henne litt. *Mohahahaaaaaaa*

Ellers i går fikk jeg kjøpt meg en sekk til å bruke på skolen, siden vi har en del tunge bøker s0m bør haes med på skolen enkelte dager. Den ble faktisk kjøpt på G-sport siden det var ganske utletet overalt på de andre butikkene. Jeg tror den blir bra å bruke. Bortsett fra det så ble det en ganske slapp dag i går, siden daysi var dårlig og jeg hadde merkelig vondt i lårene.

I dag har vi fått gjort litt mer. Vasket klær og leiligheten, og gått en lang tur med hundene.  Men jeg som liksom skal være flink student og lese masse har ikke fått gjort noe sånt i helga. Jeg må ta meg sammen. Fra i morgen, siden jeg ikke blir å få gjort noe i dag.

Posted 30. august 2009 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Helgeting.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehe, ja koffør gjøre i dag det man kan utsette til i morra 😉

    Hva daysi ørlite bedugget da ho kom hjem siden du måtte oppdatere ho litt i etterkant? Bestandig artig med sånn 😀

  2. bedøgga æ?? 😉

Legg igjen en kommentar

